Доколкото знам, работното облекло се дава за една календарна година. Ние получихме парите за него през април и го фактурирахме до 15.04 т.г. Трябва ли да възстановявам част от парите, след като съм освободен от средата на август поради пенсиониране? Получих дължимите обезщетения, но не забелязвам да ми е удържана такава сума, въпреки че бях дочул за подобна възможност и го очаквах.. Ако това е нечий пропуск (мой не е, защото не съм декларирал нищо в тази връзка), какво мога да очаквам, могат ли да ме задължат по някакъв начин или не и как ще ме посъветвате да постъпя? Или има нови разпоредби, разграничаващи напусналите от пенсиониращите се? Не бих желал да се окажа длъжник в един бъдещ момент, когато най-вероятно няма да имам никакви излишни средства...
|