Ситуацията е следната: фирмата има надвнесени ДОО,УПФ,ЗОВ и ДОД по граждански договори от 2008г. В началото на 2009 г. ходих, питах в НАП и там ми отговориха, че трябва да подавам Д6 с данни, каквито са ми платежните, т.е. примерно - начислени 100,00 за ДОО, приспадам си ги и в Д6 подавам 0,00 и така до момента на изчерпване на надвнесената сума. Чак тогава им написвам писъмце от кой в кой параграф следва да се прехвърлят сумите и чак тогава да започна да подавам Д6 с начислените суми. Сега обаче, фирмата иска документ за тежести и от НАП издават документ за дължими осигуровки - точно тези, които съм си приспадала.
Моля, кажете ми как трябва да бъде???
|