То, вече го задавах и на друго място, ама нека да започна ударно и тук. Български гражданин има сключен трудов договор с немска фирма длъжността мениджър ключови клиенти, демек търговец. Същият е пратен в България за повече от 183 дни, за да продава продуктите на фирмата тук. Какви осигуровки ще се плащат и къде ще се плащат, според вас? По-конкретно- за здравното осигуряване- на основание кой член от ЗЗО биха се плащали осигуровките, ако приемем, че се дължат в България. Що се отнася до социалното осигуряване- като трудов или като граждански ще се третира договорът му в България, ако приемем че ще плаща осигуровките си тук (според спогодбата май е така)? Питам, защото в България той няма работно време, работно място и т.н. Мога и още да питам по въпроса, но мисля да се огранича.
|