Годишно счетоводно приключване и данъчно облагане за 2009 г. на СТРОИТЕЛНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ
Водещи обучението:
Eвгени Рангелов - Евгени Рангелов е с магистърска степен по „Финанси и кредит“ от Стопанската академия в гр. Свищов. Работил е в банковата система и отрасъл „Строителство“, в сферата на икономиката, финансите и счетоводството.
Има голям брой публикации в специализирания периодичен печат, отделни книги и участие в съавторство по въпроси на отчетността в строителството, инвестициите и търговските дружества.
Над 30 години е лектор в курсове и семинари за квалификация на икономисти и счетоводители. Бил е преподавател в Университета по архитектура, строителство и геодезия по икономика на строителството. Лицензиран експерт е в сферата на приватизацията и оценката на недвижимо имущество.
Дати & Място:
София, 19 ноември 2009 г., СТЦ Интерпред, бул. "Драган Цанков" 36
Тематика:
Организационна и документална подготовка на годишното счетоводно приключване в строителните предприятие за 2009 г.
2. Акценти на годишното счетоводно приключване:
- инвентаризация на запасите и незавършеното стро¬ително производство;
- отчитане на "специфични активи" в строителството;
- преоценки и обезценки на активи;
- отчитане на приходи и разходи по завършени строежи и замени на недвижими имоти;
- отчитане на удръжки за гаранционно поддържане и разходи за отстраняване на дефекти по строежите;
- отчитане на окончателни и временни отбиви;
- отчитане на приходи и разходи за временно стро¬ителство;
- отчитане на завършени етапи по метода "дял на завър¬шено строителство";
3. Корпоративно подоходно облагане за 2009 година:
- постоянни и временни разлики;
- данъчни ефекти по операции с данъчни амортизируеми активи;
- годишни корекции на ползван данъчен кредит по ЗДДС;
- счетоводно отчитане на данъка от печалбата и от¬срочените данъчни активи и пасиви;
4. Годишен финансов отчет:
- форми, съдържание и правила за съставяне на отчета;
- оповестяване на информация;
- одитиране на финансовите отчети;
- публикуване на финансовите отчети за 2009 г.
Програма на провеждане:
09.00 - 09.30 ч. Регистрация
09.30 - 11.00 ч. Работна сесия
11.00 - 11.30 ч. Кафе пауза
11.30 - 13.00 ч. Работна сесия
13.00 - 14.00 ч. Обяд
14.00 - 15.30 ч. Работна сесия
15.30 - 16.00 ч. Кафе пауза
16.00 - 17.30 ч. Работна сесия
Предложението включва:
* семинарна такса
* работни материали
* персонални консултации
* кафе-паузи
* обяд
* фактура с текст "Участие в квалификационен курс", която се признава за пълен разход на фирмата
* сертификат за участие в семинар-обучение
Такса за участие:
* 198 лв. с ДДС
Отстъпки:
* Спестете 33 лв! Запишете се на цена 165 лв с ДДС до 6 ноември 2009 г.!
* - 5% от общата сума при записване на повече от един участник от една организация!
За РЕГИСТРАЦИЯ:
http://www.intercontactbg.com/?page=seminari&article=109
тел.: 02 460 44 00
|