Водещи обучението:
Eвгени Рангелов - Евгени Рангелов е с магистърска степен по „Финанси и кредит“ от Стопанската академия в гр. Свищов. Работил е в банковата система и отрасъл „Строителство“, в сферата на икономиката, финансите и счетоводството.
Има голям брой публикации в специализирания периодичен печат, отделни книги и участие в съавторство по въпроси на отчетността в строителството, инвестициите и търговските дружества.
Над 30 години е лектор в курсове и семинари за квалификация на икономисти и счетоводители. Бил е преподавател в Университета по архитектура, строителство и геодезия по икономика на строителството. Лицензиран експерт е в сферата на приватизацията и оценката на недвижимо имущество.
Дати & Място:
София, 12 ноември 2009 г., СТЦ Интерпред, бул. "Драган Цанков" 36
София, 3 декември 2009 г., СТЦ Интерпред, бул. "Драган Цанков" 36
Тематика:
1. Промени в ЗКПО за 2009 година и счетоводните им аспекти:
- третиране на дивидентите в системата на ЕС и ЕИП
- нова постановка относно отписаните вземания;
- социалните разходи и разходите за ваучери за храна;
- промени в уредбата относно данъчните амортизируеми активи;
- отклонение от данъчното облагане.
2. Промени в ЗДДС за 2009 година:
- ново третиране на данъчното събитие при сделките за замяна (бартер);
- нов ред за третиране на “трансфер на стоки" в системата на ЕС;
- данъчни аспекти на задатъка;
- ползване на данъчен кредит от получателя при усло¬вията на новия чл.73а от закона;
3. Промени за 2009 година в ЗДДФЛ:
- третиране на доходите на лица, наети по договори за управление и контрол;
- информация за изплатени възнаграждения на физически лица;
- командировъчните пари на едноличните търговци; 4. Подготовка на годишното счетоводно приключване
- новата уредба на СС 1 за годишния финансов отчет;
- документиране на корекции на данъчен кредит по ЗДДС;
- отчитане на счетоводни грешки и данъчните им аспекти;
- пропуски при отчитане на данъка от печалбата и на отсрочените активи и пасиви;
5. Въпроси от текущата практика
6. Подготовка за годишното счетоводно приключване за 2009 г.
Програма на провеждане:
09.00 - 09.30 ч. Регистрация
09.30 - 11.00 ч. Работна сесия
11.00 - 11.30 ч. Кафе пауза
11.30 - 13.00 ч. Работна сесия
13.00 - 14.00 ч. Обяд
14.00 - 15.30 ч. Работна сесия
15.30 - 16.00 ч. Кафе пауза
16.00 - 17.30 ч. Работна сесия
Предложението включва:
* семинарна такса
* работни материали
* персонални консултации
* кафе-паузи
* обяд
* фактура с текст "Участие в квалификационен курс", която се признава за пълен разход на фирмата
* сертификат за участие в семинар-обучение
Такса за участие:
* 198 лв. с ДДС
Отстъпки:
* - 10% от общата сума при записване на повече от един участник от една организация!
За РЕГИСТРАЦИЯ:
http://www.intercontactbg.com/?page=seminari&article=111
тел. 02 460 44 00
|