Обучението е за собственици и управители на счетоводни фирми, които желаят да развиват и усъвършенстват управленските си знания и умения.
20-21.06.2008 г.
Продължителност: 2 дни от 9.30 до 18.00 ч.
Място: Учебна зала на АССП, гр. София, ул. Парчевич 26, ет. 2, ап. 6
Максимален брой участници: 12
Лектор: Кети Ангелова, СМС (Certified management consultant)
Програма:
Управление / Управляващи / Компании
◘ Съвременните мениджъри. Мениджъри и/или Лидери – какво е тяхното бъдеще и роля в компаниите. Какво се очаква от мениджърите? Приоритети и стратегии.
◘ Тенденции – данни от изследвания и анализи за мениджърите в Източна Европа, промени в бизнес средата, специфика за региона вследствие от навлизане на чуждестранни инвестиции и различни бизнес култури
◘ Роли и отговорности, които има мениджъра в бързо променящата се бизнес среда. Кои са мениджърите? Какви роли и отговорности има мениджъра – общи и специфични за бизнеса.
Казуси, тестове, обсъждане
Делегиране / Промяна / Вътрешнофирмени комуникации.
◘ Кога се налага да делегираме? Какво и на кого делегираме.
◘ Основни правила и стъпки при делегирането. Делегиране на отговорности и на работа.
◘ Делегирането като възможност за развитие на мениджърите. Какво печелят мениджърите, които делегират?
◘ Делегирането като фактор за развитие на екипа на компанията и повишаване ефективността на бизнес процесите и качеството на предлаганите услуги.
Казуси, тестове, обсъждане
Управление на времето / Ефективен Бизнес / Компании
◘ Кой как (не) планира и управлява времето си? Къде и кога трябва да планираме и управляваме времето си?
◘ Ефективен бизнес и управление на фактора време.
◘ Определяне на приоритетите в работата ни – приоритети на задачите и на отговорности. Загуби на време – кога и кой ни губи времето? Как могат да се контролират тези процеси?
◘ Управление на екипи с приоритет на фактора време.
Казуси, тестове, обсъждане
Комуникации / Развитие на бизнеса / Взаимоотношение с клиентите
◘ Комуникациите като средство за успешен бизнес. Кой с кого и как контактува?
◘ Ефективна комуникация с клиенти.
◘ Изграждане и поддържане на взаимоотношения с клиенти – кой и как се занимава с тази дейност в малките фирми. Идеи от практиката
◘ „Иновации” – нови услуги, нов подход към клиента, разширяване на услугите, допълнителни услуги, нови продукти и др.
◘ Умения за представяне на компанията и услугите, предлагане и договаряне на услуги – идеи за успех.
Казуси, тестове, обсъждане.
Условия за участие:
Лична мотивация за развитие и лично усъвършенстване
Заявено участие – по факс, e-mail или по телефон
Преведена такса за участие:
За членове на АССП:
320 лв. с ДДС при записване и плащане до 13.06.2008 г. вкл.
384 лв. с ДДС при записване и плащане след 13.06.2008 г.
За нечленове на АССП:
384 лв. с ДДС при записване и плащане до 13.06.2008 г. вкл.
460 лв. с ДДС при записване и плащане след 13.06.2008 г.
Таксата за участие включва:
- материали
- 4 кафе-паузи в бистро Sport 1 Cafe
- 2 обяда в бистро Sport 1 Cafe
- Сертификат, издаден от АССП
Програмата и заявка за участие можете да изтеглите от следния адрес http://www.apac-bg.org/UserFiles/File/Pokana-management.doc
Допълнителна информация: на тел. 02/9802705 и 0886777099