публикуване на отчети
ВАЖНО: АНТИСПАМ ВЪПРОСЧЕ
Безработен с обезщетения-с процент в ООД
отпечатване на фактури - ценоразпис
Счетоводство на ресторант
 
Дървовиден изглед |  Плосък изглед Нова тема
All inclusive семинар в хотел "ЕЛЕНА****, КК "Златни пясъци"
От:Plevneliev , 12.05.2008 08:17
Отговори Цитирай

"Плевнелиев",ООД, организира "олл инклузив" семинар в хотел ЕЛЕНА****, КК "Златни пясъци" в периода 29. 05. - 01.06.2008 г.

Тематика на семинара: „ ДАНЪЧНО и СЧЕТОВОДНО ЗАКОНОДАТЕЛСТВО 2008 г. – ПРОМЕНИ в ЗКПО, ЗДДС и СЧЕТОВОДНИТЕ СТАНДАРТИ. АКТУАЛНИ КАЗУСИ, ПРОБЛЕМИ И РЕШЕНИЯ”

Лектори: ДИМИТЪР ВОЙНОВ, старши експерт в Министерство на финансите, Дирекция „Данъчна политика”, отдел „Счетоводна практика”

ТЕОДОСИ ГЕОРГИЕВ, регистриран одитор


Продължителност: от 12.00 ч. на 29.05.2008 г. до 12. 00 ч. на 01.06. 2008 г.

Такса за участие: 330.00 лв. крайна цена /три нощувки „ол инклузив” 29,30,31.05.2008 г.+ семинар/

Заявки за участие се приемат до 23. 05. 2008 г.

Информация и заявки: 0889 25 22 22 – Пл. Плевнелиев; e-mail: plevneliev@abv.bg

Т Е М А Т И Ч Н А П Р О Г Р А М А :

Тема: ЗКПО в практиката на 2008 г. – промени, актуални моменти, казуси – лектор: Д и м и т ъ р В о й н о в, старши експерт в МФ

Основни насоки по темата:
- авансови вноски;
- данъчен амортизационен план;
- преобразуване на дружества;
- данъчно третиране при капитализиране на разходи в стойността на актив;
- други промени, въпроси и отговори, проблеми, казуси.

Тема: Национални стандарти за финансови отчети за малки и средни предприятия, от 01.01.2008 г. – лектор: Д и м и т ъ р В о й н о в,старши експерт в МФ

Основни насоки по темата:
– промени в счетоводния баланс, отчета за приходите и разходите и останалите части на финансовия отчет;
- промени, свързани с дълготрайните активи (отмяна на преоценките);
- промени в отчитането на инвестиции в дъщерни и асоциирани предприятия и изготвянето на консолидиран финансов отчет;
- други промени.

Тема: Промените в ЗДДС от 01.01.2008 г. Актуални казуси, проблеми и решения при прилагането на ЗДДС в практиката - Лектор: Теодоси Георгиев, регистриран одитор

Основни насоки по темата:
1. Проблемни моменти по вътреобщностните доставки: специфичната изискуемост при ВОД; коментар на указание №240027/21.04.07 на НАП за третиране на ВОД; документирането при ВОД.
2. Проблемни моменти по вътреобщностното придобиване: коментар на правилата за специфичната изискуемост на данъка; последици при неспазване срока на изискуемост; значението на точното разчитане на фактурите на доставчиците.
3. Третиране на покупката на стоки от ЕС в режим, различен от ВОП: покупка от доставчик-дилър на стоки втора употреба; покупка с начислен от доставчика ДДС; покупка от нерегистрирано лице.
4. Хипотези на изискуемост на данъка от получателя.
5. Специфичното данъчно третиране на доставките, свързани с фактическо предаване на стоката и отложено прехвърляне на собствеността.
6. Благоприятният за бизнес практиката режим на данъчното събитие при доставките с периодично, поетапно и непрекъснато изпълнение.
7. Благоприятното решение на казуса за правото на данъчен кредит по фактури, издадени преди данъчното събитие или авансовото плащане – коментар на писмо № 24-00-47/08.11.2004 г. на НАП.



Re: All inclusive семинар в хотел  (Re: Plevneliev)
От:Plevneliev , 12.05.2008 08:20
Отговори Цитирай

Малко информация за хотела:

Хотел Елена**** е построен през 2004 г. и се намира в южната незастроена част на Златни пясъци, на около 170 м. от брега на морето и в непосредствена близост до основните атракциони и централната търговска улица. В същото време хотелът е разположен в тиха и спокойна зона със запазена зелена растителност и с невероятна морска панорама.

Re: All inclusive семинар в хотел  (Re: Plevneliev)
От:lansky , 12.05.2008 11:50
Отговори Цитирай

така и така темата се бута нагоре.... 170 метра до брега на морето в златни пясъци може да са равни на километри...
който е ходил скоро - сигурно разбира за какво говоря )))


а какъв хубав курорт беше (((

Хотел "Елена" кк"Златни пясъци"  (Re: Plevneliev)
От:пореден разочарован , 27.08.2008 15:42
Отговори Цитирай

Тази година почивахме със семейството ми в този т.нар.хотел.Беше отвратително!!!Олл инклузива им нищо не струва-всеки ден едно и също меню,обяда се притопляше и сервираше за вечеря.Въпреки че,беше сезона на всички плодове,ние явно бяхме само в този на дините.10 дни само диня-на закуска,обяд и вечеря-десерт-диня.Кога презряла,друг път зелена,но ДИНЯ!Голяма лъжа е и постоянното хранене от 10-22ч.пълна измишльотина.В 11ч доставят една чиния соленки на басейна и в 11:30 я прибират,защото в 12ч има обяд.Просто е кошмарно!!!Трябва да си навреме за хранене,защото след това НЕМА!Вечер до 21ч.можеш да хапнеш от буламачите и с това се приключва инклузива.Места за паркиране също няма,но ако успееш да се паркираш пред хотела,веднага заплащаш 6лв.на ден и дори не ти пазят мястото.Това е от нас-никога повече там!

Re: All inclusive семинар в хотел  (Re: Plevneliev)
От:Плевнелиев , 27.08.2008 19:07
Отговори Цитирай

От всичко казано до тук единственото вярно нещо е, че местата за паркиране не достигат, но това е проблем на повечето хотели, особено през активния сезон.
Не искам да защитавам хотела /а няма и нужда/, но по време на семинара всичко си беше в реда на нещата: храната си беше разнообразна и предостатъча, правеха се тематични вечери, както си беше обявено и въобще всичко си беше на ниво. Сигурен съм, че и участниците в семинара биха казали същото.

И накрая, ако беше така както казва "поредния разочарован" просто нямаше повече да провеждаме семинари там - може да видите актуалната програма за семинара през септември, че отново е предпочетен именно този хотел. Тези, които дойдат на семинара ще се убедят лично, че е така.

Re: Re: All inclusive семинар в хотел  (Re: Плевнелиев)
От:anonimen , 29.08.2008 23:08
Отговори Цитирай

Написаното от пореден анонимен е вярно. Бяхме там за 5 дни и съм потресена. Ходили сме на много места някои къде по закътани но такова непрофесионално обсужване не сме виждали. Пристигнахме към 13,45h и ни настаниха за 45 мин. По телефона направих резервацията и попитах има ли пост-терминал, отговориха ДА, при напускане исках да платя с VISA а на рецепцията ме попитаха " да виждаш пост-терминал. Телевизора се развали, при позваняване на рецпция ми отговриха, че техник ще има на следващия ден след 10h, Слезнах и все пак ми го смениха. Реших да не обръщам внимание за да не стане още по-лошо. Не обясяват подробностите по престоя, а когато попиташ с досада отговарят.

Re: All inclusive семинар в хотел  (Re: Plevneliev)
От:BG Tourist , 23.07.2009 19:10
Отговори Цитирай

Хотел Елена - Златни пясъци :)
Ходини по мъкити!
За всички туристи които са решили да похарчат някой лев и си мислят, че в този хотел ще получат стандартите за 4тири звезди на изгодна цена.
Както можете да се досетите - няма такова нещо, а дали хотела отговаря и на стандарта за 3ри звезди в някои отношения е спорно.

След скучното въведение нека започнем едно пътуване с мен г-н Х не защото държа да остана в неизвестност, а защото и вие ще се почуствате така след като пристигнете за почивка в х-л Елена.

Пътували сте бог знае колко километри с идеята, че сте си направили сметката и отивате на едно приятно място за което сте предплатили.
Не, че имате зверската необходимост от повечето неща, които оферира хотела, но сам сигурен, че при избора ви пред друг сте обърнали внимание на интернет, фитнес, тв и други неща, но за тях малко по-късно едно по едно.
Така пак се отнесох, може би заради завладяващата почивка която прекарвам в х-л Елена ми се е промил мозъка и ми бяга мисълта.

Такаа, пристигате и след като сте се справили с първата задача да намерите хотела който е някъде там без адрес и всички пътища към него са или свлачище или затворени и местните се забавляват с вас докато ви напътстват, се отзовавате пред хотела и ...... - НЯМА парко места. Пак и за какво ли са ви, тук в този курорт явно е нормално хотели с по 200 стаи да имат 10 парко места. Следващата изненада е когато разбирате от някакъв услужлив чичко пред хотела, че ще ви струва 6лв на вечер пак дори и да имало място, но поради това, че няма започва да ви предлага дестинации за паркиране стартирайки с ривиера хотел, пък ако нямало там друго име и т.н. С две думи питам а какво става ако си оставя колата на тротоара, отговора е "-Паяка ще ви вдигне!".

Сладко, преглъщам суперстарта на моята почивка и намирам място на паркинга на друг хотел които е 4 праки по надолу от хотела който уж бил на 180м от морето. Тези хора са безсрамни лъжци, освен ако не ви изпращат с бънджи или катапулт по въздушен път до плажа. Тук се разделям с първите непредвидени 50лв за паркинг. Мисля, че са забравили тази информация да я поставят на сайта.

Връщайки се към хотела плувнал в пот се обеждавам за пореден път, че съм паркирал на половината разстояние от плажа и минавам над 500м за да се върна в хотела.

Там попадам на едно малко възстание. Нападнали са ни румънци. О ужас. Те са навсякъде. Започвайки от 10те парко места пред хотела та до 30те места пред басейна.

Мисля, че споменах, но хотела далеч не е на 180м от плажа, значи трябва да ползвате басейна, но и това е мисия невъзможна. Големи шумни дебели групи от румънски туристи са го окупирали и шанса да намерите място под слънцето е нищожен. На това ще се върнем после.

Връщаме се във фоайето на хотела което е най-топлото място на което съм попадал през моят съзнателен живот. Казвам си поне ставата трябва да е с климатик. След кратка схватка с рецепционистката взимате своята нахапана карта и потегляте към стаята. Тъкмо си мислите, че повече няма какво да ви скофти и се усещате как чакате асансьор вече 10 мин. Цели два асансьора за такъв огромен хотел и най-важното нямат никаква връзка помежду си и спират на всеки етаж независимо нагоре ли си тръгнал или надолу. Вътре е още по топло и бавно. След като сте спрели на всеки един етаж до своя вече сте вир вода и ви се струва, че почивката ви е свършила. След като се справите с 2рата загадка и откриете, че няма никаква логика в номерацията на стаите намирате вашата. Радост - решили сте втората задача за деня.

Влизате в стаята. Първото впечатление е добро и си казвате уфф поне това е ок, но за кратко :) Излизаш на балкона и ...- здрасти комшо, споделяте един балкон с една лека преградка. Връщате се в стаята и затваряте вратата. Чак сега осъзнавате, че жегата е непоносима, включва се климатик и само надеждата ви остава, че той ще се справи с жегата, но уви.... вече съм 6ти ден а това така и не се случило още. Жега вън, жега и задух вътре. Честито на печелившите. Приемете, че ще ви е много топло в този хотел. Ако се върнем малко назад спомняте ли си? Фоайето, асансьора, стаята ви. И това не е всичко. Решавате да разпуснете във фитнеса.

Фитнеса: Жега - няма вентилация. Колко много ми се иска да видя физиономията ви, ако все пак сте си направили труда да прочетете това което съм писал и все пак сте отишли в този хотел. Ако си мислите, че само това е проблема там. След като се упомних си помислих как тези хора нямат срам да нарекат фитнес тази жалка стая със счупен степер, разбита лежанка с макс 40 кила и лежанка за коремни. Има и 2 гири по 1,5кг от които едната е спукана. Осъзнавате, че никои нормален човек не би могъл да направи тренировка на това място. Аз успях със много стискане на зъби да потренирам бицепса си и малко корема. Успех на тези които са избрали хотела заради фитнеса.

Да хапнем в ресторанта. Добро е като идея, но изпълнението отново си е един вид битка която трябва да проведете за да може като награда да хапнете от еднакво изглеждащите неща. С времето ще разберете, че първата битка е била излишна и храната всичката има както вид и еднакъв вкус. Успех на чревоугодниците. След като влезнете забелязвате колко много румънци има в този хотел, и как така не сте ги видяли на басейна. Огромно хале а цялото пълно и не само по масите а и над местата с храна. След като се помотаете безцелно може да имате късмет някой да стане и вие да сте наблизо. Тичате и хващате местото доволно все едно сте спечелили първо място в спринт. Маркирате територията и се отправяте към храната. Много търпение и малко късмет и вие сте на опашката от озверели от глад румънци, тези хора нямат спирка, като прахосмокачки са. Успявате да нахвърляте някое и друго странно парче храна в чинията си под натиска на гладната опашка. Някои от нещата дори се чудите какво правят в чинията ви но като гледате битката за храна ви минава през ума, че може и да нямате втори шанс. Решавате, че ще разберете като седнете да хапвате какво сте си взали. Нали ви казах - всичко има еднакъв вкус. Тука е и моят съвет. Аз лично хапвах предимно салати, пресни са и може би най-разнообразното в ресторанта. Варените картофи също стават за хапване и понякога има нормално изглеждащо месо. О да не забравя и животоспасяващата диня. Ами това е в общи линии храната останалото сами ще разберете, ако ви стиска.

Може да си мислите, че ако изпуснете хапването ще хапнете на басейна?
Грешка. Там борбата е още по-голяма и от ресторанта. Същите ветерани от обяда са вече на линия и поръчват един през друг 9 палачинки и 6 хамбургера.... мислите, че преовеличавам... нееее може да проверите на място лъжа или не. След 2 часа на опашка на която куцо кьораво и съкато ви предреждат, накои дори по 3 пъти стигате вече озлобени към момъка и той ви показва, че е свършила сместа за палачинки и ви прави бургер от последното кюфте, но без останалото защото е свършило.

На басейна иначе не е зле, ако сте родени под щастлива звезда и успеете да си намерите шезлонг, за чадър не може и да става дума. Вариантите са следните или има огромна тълпа от мазни, весели и шумни дебелаци от които дори не можеш да видиш басейна, или 2-3 от шезлонгите са празни, но резервирани от хавлия. Обърнах внимание, че някои шезлонги стоят празни с хавлия от 12:00 до към 16:30 !!! Чувството е както в дискотека в която сте влезнали в началото на вечерта, всичко е празно, но няма къде да седнете, защото всичко е резерве, с тази разлика, че тук няма на кой да платите и магически да се намери място за вас. Остава ви да бъдете селянин и да метнете някоя и друга хавлия и да откраднете шезлонг, като се надявате да не е на група от 20 дебели заядливи цигани.

Е може още много да се каже, но нека да оставим все пак на тези които така или иначе ще се пробват. За тях мога само да кажа, че персонала е от странно културни и услужливи българи. Единственото от което нямам забележка е персонала с много малки изключения от неадекватните 1-2 девойки на рецепция, които гледат стреснато с надеждата да не ги питаш, а ако случайно немогат да се измъкнат ще ви отговорят, че незнаят или ще ви пратят в х-л Ривиера. Явно този хотел тук е панацея :))))) И последни думи ако се обадите да кажете, че не ловите бг телевизия, ще ви пратят момче да ви види кабела в стаята. А интернета е ужастно бавен в малките моменти в които го има, иначе пада едно голямо рестартиране на рутери, но резултата си е един и същ.

П.С. Няколко реда към управителите на хотела. Трябва ви толкова малко да дооправите за да оставяте наистина щастливи гости, които да желаят да се върнат догодина. Въведете малко ред, нишо не ви пречи да сложите табелки например на бара на басейна, че може да се дава само по 1 до 2 неща за хранене, ще спестите нерви на вашите гости и работници. Какво ви пречи да сложите табелка за забрана на резервации с хавлия и вашата охрана като види шезлонг за повече от 30 мин без стопанин да го освобождават. Повикайте си инженер да ви погледне вентилацията като цяло на хотела и не пестете от тока като спирате климатиците в ресторанта. Купете някакво минимално и стандартно оборудване за фитнес и чак тогава го пишете като опция. Поправете си страницата в интернет за разстоянието от плажа. Хората не са толкова прости и сами могат да разберат, че ужастно лъжете. Не мисля, че основният мотив за избор на вашият хотел е близост до плажа.
Това са съвети от скромен турист, дали ще им обърнете внимание си зависи от вас или по-български ще сметнете, че вие знаете по-добре как се чувстват гостите ви от самите тях.


Тема (Re: Plevneliev):
Автор:

Мнение:
  
линк картинка Направи bold Направи italic Направи подчертано
помощ още икони



 

всички права запазени © 2006 pitam.info
всичко за фотографията